Jste zde

Mezinárodní ocenění pro Kumho

09/08/2017 - 14:00

Jihokorejský výrobce pneumatik bodoval se svým konceptem BON pneumatiky v prestižní International Design Excellence Awards (IDEA). Dá se říci, že zisk ocenění za mezinárodní design se pro Kumho stal již "zvykem", protože tato společnost získala cenu IDEA již druhý rok po sobě.

Výrobek, který tentokrát přilákal pozornost rozhodčích, je pneumatika „BON“ neboli „Birth of Nature“ ve volném překladu něco jako zrození (z) přírody. Struktura této pneumatiky byla inspirována strukturou přírody, zejména pak tvarem listových buněk a voštinové struktury. Cílem konceptu je dosáhnout požadované úrovně strukturální stability a ekonomické účinnosti, což s tradičním přístupem nelze.

Ředitel oddělení výzkumu a vývoje společnosti Kumho Jeong Taek-Gyun, uvedl: „Je velmi potěšující, že náš koncept BON je příkladem úspěšného futuristického designu a technologie. Zisk ocenění IDEA znamená, že Kumho se stal prvním výrobcem osobních pneumatik, který získal tři renomovaná designová ocenění dva roky po sobě – německé ceny Red Dot a iF Design a americké ocenění IDEA.

autor
Štítky: Kumho